Uslovi korišćenja i Politika privatnosti
Ovotaris DOO (Nebojša Pavlović PR TRGOVINA OVOTARIS DOO Pančevo) je pravno lice registrovano pri Agenciji za privredne registre sa matičnim br. 21226491, PIB: 109700896 i šifrom delatnosti br. 4791. Nalazi se na adresi Kudeljarski Nasip Prva 124g u Pančevu, Republika Srbija. Telefon za kontakt: 066221010, email: glorysmile.serbia@gmail.com
Ovim Opštim uslovima prodaje i poslovanja utvrđuju se uslovi za korišćenje usluga onlajn prodavnice za fizička i pravna lica, kao i lica koja su zaključila ugovor u korist trećeg.
OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA ONLAJN PLATFORME OVOTARIS DOO
UVODNE ODREDBE
Definisanje Veb stranica OVOTARIS DOO:
https://glorysmile.rs/ je adresa na koju se odnose sledeće odredbe. U slučaju akcija koje se dešavaju izvan ove veb adrese OVOTARIS DOO ne snosi odgovornost.
Opšti uslovi
Opšti uslovi korišćenja usluga OVOTARIS DOO su obavezujući za obe ugovorne strane i primenjuju se na sve njihove međusobne ugovorne odnose, osim ukoliko posebnim ugovorom OVOTARIS DOO i korisnika nije izričito ugovoreno drugačije.
OVOTARIS DOO je obavezna da opšte uslove kao i eventualne izmene istih učini javno dostupnim na internet stranicama OVOTARIS DOO: https://glorysmile.rs/
PRAVA INTELEKTUALNE SVOJINE
Svi materijali u video formatu, kao i dokumenta, fotografije, ilustracije i žigovi i drugo, koji su objavljeni na ovoj platformi su u vlasništvu OVOTARIS DOO.
Sadržaj iz gornjeg stava ne može se koristiti ili mu se menjati integritet bez dozvole OVOTARIS DOO.
Korišćenje bilo kojeg dela ove veb stranice u komercijalne svrhe ili njegovo uklapanje u bilo koju drugu publikaciju ili veb stranicu je strogo zabranjen bez dozvole OVOTARIS DOO.
Rešavanje sporova i nadležnost suda
Ugovorne strane su saglasne da će sve eventualne nesuglasice povodom tumačenja i primene ovih Opštih uslova i zaključenih Ugovora rešavati dogovorno mirnim putem.
U slučaju eventualnog spora koji može nastati povodom ovih opštih uslova i drugih ugovora, ugovorne strane određuju nadležnost suda u Novom Sadu, kao i merodavno pravo Republike Srbije.
1. Opis načina isporuke i plaćanje robe
Ukoliko određeni proizvod nije dostupan na stanju ili određena varijacija proizvoda OVOTARIS DOO ima pravo da otkaže porudžbinu i o tome obavesti kupca putem emaila.
Isporuka u Srbiji:
Dostava se vrši City Express kurirskom službom koja je logistički partner za Ovotaris DOO i plaćanje se vrši direktno kuriru prilikom dostave i može da traje do 10 radnih dana od dana kreiranja narudžbine.
Isporuka za inostranstvo:
Isporuka je moguća za bilo koju državu na svetu po važećem cenovniku za DHL uslugu o kojoj će kupac biti obavešten pre slanja.
Taksa na uvoz, carina:
U pojedinim državama moguće je da će carinska uprava tražiti plaćanje takse na uvoz. Ovi propisi variraju od države do države i savetujemo Vas da se raspitate da li to važi u vašem slučaju. Takse na uvoz su nepredvidljive i zavise od slučaja do slučaja i države prijema i njihovih lokalnih zakona. Trošak takse pada uvek na teret kupca. Imajte u vidu da vaša lokalna carina može tražiti od vas da platite dodatne uvozne dažbine. Savetujemo vam da se o tome konsultujete sa carinskim organima u vašoj zemlji.
“Please keep in mind that the shipment may be subject to your local customs import taxes. For more information on that, please contact your local customs office.”
Izjava o PDV-u
PDV nije uračunat u cene naših proizvoda zato što OVOTARIS DOO nije obaveznik PDV-a po članu 33.
Prikaz troškova isporuke u narudžbini
Troškovi isporuke iznose fiksno 380 dinara za Srbiju i ne naplaćuju se za narudžbine veće od 2600 dinara.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
NAČIN PLAĆANJA
Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na sledeći način:
- Plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- Uplatom na bankovni račun
Plaćanje pouzećem:
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
Želimo Vam uspešnu kupovinu.
2. Rokovi dostave
2.1 Procena roka za isporuku robe
Nakon slanja narudžbine u e-Prodavnici, za isporuku robe potrebno je:
-
Porudžbine iz Srbije:
Isporuka kurirskom službom – 1 do 10 radnih dana, u zavisnosti od vremena porudžbine i adrese isporuke -
Porudžbine iz inostranstva:
Do 23 radna dana od dana narudžbine.
3. Povraćaj robe
Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije kada je proizvod stigao oštećen ili sadržaj pakovanja nije adekvatan. OVOTARIS DOO garantuje povraćaj novca kupcu shodno ishodu reklamacionog procesa.
Više o uslovima reklamacija pogledajte pod reklamacije. Kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini shodno reklamacionom procesu datom na sajtu OVOTARIS DOO.
4. Reklamacije u garantnom roku
Reklamacije je moguće podneti isključivo u sledećim slučajevima:
- kada je isporučeni proizvod oštećen,
- kada je nekompletan,
- kada ne odgovara specifikaciji narudžbine.
Reklamacije se šalju na e-mail adresu: glorysmile.serbia@gmail.com.
Nakon prijema, reklamacija će biti razmotrena u roku od 10 radnih dana, a kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog postupka.
Nesaobraznost
Trgovac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Roba je saobrazna ako:
- odgovara opisu datom od strane trgovca,
- ima svojstva prikazana kao uzorak ili model,
- odgovara za posebnu upotrebu ako je trgovcu poznata,
- zadovoljava kriterijume redovne upotrebe za robu iste vrste,
- odgovara kvalitetom i funkcionisanjem onome što potrošač može da očekuje.
Trgovac odgovara za nesaobraznosti koje su postojale u trenutku prelaska rizika na potrošača, kao i za one koje su posledica nepravilnog pakovanja, instalacije ili nedostataka u uputstvu.
Ne odgovara ako je potrošaču bilo poznato da roba nije saobrazna ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je kupac obezbedio.
Prava potrošača
U slučaju nesaobraznosti, potrošač ima pravo da:
- zahteva popravku ili zamenu,
- traži umanjenje cene,
- raskine ugovor (ako nije moguće otkloniti nesaobraznost).
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci, pretpostavlja se da je postojala i u trenutku isporuke.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznosti koje se pojave u roku od dve godine od dana prelaska rizika.
Svi neophodni troškovi za dovođenje robe u stanje saobraznosti (materijal, rad, transport) snosi trgovac.
Ukoliko je nesaobraznost neznatna, potrošač ne može raskinuti ugovor.
Po isteku zakonskog roka od dve godine, kupac samostalno snosi troškove slanja i servisa. Smart Cart će pomoći kupcima da pronađu ovlašćeni servis, ali ne snosi odgovornost za troškove.
5. Politika privatnosti i zaštita podataka
SMART CART poštuje vašu privatnost i posvećen je zaštiti ličnih podataka korisnika.
Osnovni principi:
- Transparentnost u načinu prikupljanja i korišćenja podataka,
- Omogućavanje korisnicima da odluče o marketinškoj komunikaciji,
- Pristup podacima samo zaposlenima kojima su podaci neophodni za rad,
- Mogućnost izmene, ažuriranja i brisanja podataka.
Prikupljaju se isključivo podaci neophodni za poslovanje i unapređenje korisničkog iskustva, a politika zaštite podataka se primenjuje isključivo na sajtu https://glorysmile.rs i u svim situacijama u kojima SMART CART direktno upravlja prikupljanjem informacija.
Prikupljaju se sledeći podaci:
- Ime i prezime,
- Kontakt informacije (e-mail, broj telefona, adresa),
- Informacije o isporuci i ličnim preferencijama.
Način prikupljanja:
- Online registracija,
- Kupovina proizvoda,
- Učešće u nagradnim igrama ili anketama,
- Kontakt preko sajta.
Korišćenje podataka:
- Isporuka proizvoda,
- Organizacija nagradnih igara i istraživanja,
- Pružanje korisničke podrške,
- Marketinške aktivnosti (uz saglasnost korisnika),
- Unapređenje ponude i usluga.
Deljenje podataka:
Lični podaci se ne prodaju, ne iznajmljuju i ne dele sa trećim licima, osim u zakonom predviđenim slučajevima.
Odbijanje marketinških poruka
U svakom trenutku možete se izjasniti da ne želite da primate marketinška obaveštenja putem:
- opcije za odjavu u samom e-mailu,
- poziva na broj: +381 66 221 010,
- slanja e-maila na: glorysmile.serbia@gmail.com sa naslovom „Odjava“,
- slanjem pošte na adresu:
Kudeljarski Nasip Prva 124g, 26000 Pančevo