Uslovi korišćenja i Politika privatnosti
Smart Cart (Bojan Stikić PR TRGOVINA SMART CART NOVI SAD) je pravno lice registrovano pri Agenciji za privredne registre sa matičnim br. 67500628, PIB: 114341494 i šifrom delatnosti br. 4791. Nalazi se na adresi Đorđa Rajkovića 29 u Novom Sadu, Republika Srbija. Telefon za kontakt: 065 99 28 176, email: bojan.stikic@gmail.com
Ovim Opštim uslovima prodaje i poslovanja utvrđuju se uslovi za korišćenje usluga onlajn prodavnice za fizička i pravna lica, kao i lica koja su zaključila ugovor u korist trećeg.
OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA ONLAJN PLATFORME SMART CART UVODNE ODREDBE
Definisanje Veb stranica SMART CART:
https://glorysmile.rs/ je adresa na koju se odnose sledeće odredbe, u slučaju akcija koje se deštavaju izvan ove veb adrese SMART CART ne snosi odgovornost.
Opšti uslovi
Opšti uslovi korišćenja usluga SMART CART su obavezujući za obe ugovorne strane i primenjuju se na sve njihove međusobne ugovorne odnose, osim ukoliko posebnim ugovorom SMART CART i korisnika nije izričito ugovoreno drugačije.
SMART CART je obavezna da opšte uslove kao i eventualne izmene istih učini javno dostupnim na internet stranicama SMART CART: https://glorysmile.rs/
PRAVA INTELEKTUALNE SVOJINE
Svi matetrijali u video formatu, kao i dokumenta, fotografije, ilustracije i žigovi i drugo, koji su objavljeni na ovoj platformi su u vlasništvu SMART CART.
Sadržaj iz gornjeg stava ne može se koristiti ili mu se menjati integritet bez dozvole SMART CART.
Korišćenje bilo kojeg dela ove veb stranice u komercijalne svrhe ili njegovo uklapanje u bilo koju drugu publikaciju ili veb stranicu je strogo zabranjen bez dozvole SMART CART.
Rešavanje sporova i nadležnost suda
Ugovorne strane su saglasne da će sve eventualne nesugasice povodom tumačenja i primene ovih Opštih uslova i zaključenih Ugovora rešavati dogovorno mirnim putem.
U slučaju eventualnog spora koji može nastati povodom ovih opštih uslova i drugih ugovora, ugovorne strane određuju nadležnost suda u Novom Sadu, kao i merodavno pravo Republike Srbije.
1. Opis načina isporuke i plaćanje robe
Ukoliko određeni proizvod nije dostupan na stanju ili određena varijacija proizvoda SMART CART ima pravo da otkaže porudžbinu i o tome obavesti kupca putem emaila.
Isporuka u Srbiji:
- Dostava se vrši City Express kurirskom službom koja je logistički partner za Smart Cart i plaćanje se vrši direktno kuriru prilikom dostave i može da traje do 10 radnih dana od dana kreiranja narudžbine.
Isporuka za inostranstvo
Isporuka je moguća za bilo koju državu na svetu po važećem cenovniku za DHL uslugu o kojoj će kupac biti obavešten pre slanja.
Taksa na uvoz, carina
U pojedinim državama moguće je da će carinska uprava tražiti plaćanje takse na uvoz. Ovi propisi variraju od države do države i savetujemo Vas da se raspitate da li to važi u vašem slučaju. Takse na uvoz su nepredvidljive i zavise od slučaja do slučaja i države prijema i njihovih lokalnih zakona. Trošak takse pada uvek na teret kupca. Imajte u vidu da vaša lokalana carina može tražiti od vas da platite dodatne uvozne dažbine. Savetujemo vam da se o tome konsultujete sa carinskim organima u vašoj zemlji.”
“Please keep in mind that the shipment may be subject to your local customs import taxes. For more information on that, please contact your local customs office.
Izjava o PDV-u
PDV nije uračunat u cene naših proizvoda zato što SMART CART nije obaveznik PDV-a po članu 33.
Prikaz troškova isporuke u narudžbini
Troškovi isporuke iznose fiksno 380 dinara za Srbiju i ne naplaćuju se za narudžbine veće od 2600 dinara.
„Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
NAČIN PLAĆANJA
Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na sledeći način:
- plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
- Uplatom na bankovni račun
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
Želimo Vam uspešnu kupovinu.
2. Rokovi dostave
2.1 Procena roka za isporuku robe
Nakon slanja narudžbine u e-Prodavnici, za isporuku robe potrebno je:
Porudžbine iz Srbije:
Isporuka kurirskom službom – 1 do 10 radnih dana, u zavisnosti od vremena porudžbine i adrese isporuke
Porudžbine iz inostranstva:
Do 23 radna dana od dana narudžbine.
3. Povraćaj robe
Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije kada je proizvod stigao oštećen ili sadržaj pakovanja nije adekvatan. SMART CART garantuje povraćaj novca kupcu shodno ishodu reklamacionog procesa.
Više o uslovima reklamacija pogledajte pod reklamacije.
Kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini shodno reklamacionom procesu datom na sajtu SMART CART.
4. Reklamacija u garantnom roku
Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je – isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine.
Reklamacije slati na glorysmile.serbia@gmail.com. Nakon što primimo Vašu reklamaciju ona će biti razmotrena u roku od deset radnih dana od podnošenja reklamacije, a kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.
Nesaobraznost
Trgovac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru.
Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru ako odgovara opisu koji je dao trgovac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model, ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora, ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste i ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane trgovca, prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Trgovac odgovara za nesaobraznosti isporučene robe ugovoru ako je postojala u času prelaska rizika na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost trgovac znao, ako se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača, ako je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je trgovac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.
Trgovac je odgovoran i za nesaobraznost nastalu zbog nepravilnog pakovanja, nepravilne instalacije ili montaže koju je izvršio on ili lice pod njegovim nadzorom, kao i kada je nepravilna instalacija ili montaža robe posledica nedostatka u uputstvu koje je predao potrošaču radi samostalne instalacije ili montaže.
Trgovac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je dao potrošač.
Trgovac nije vezan javnim obećanjem u pogledu svojstava robe ako nije znao ili nije mogao znati za dato obećanje, ako je pre zaključenja ugovora objavljena ispravka obećanja i ako obećanje nije moglo uticati na odluku potrošača da zaključi ugovor.
Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio trgovca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od trgovca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku, ako ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku, ako opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene i ako otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.
Nesrazmerno opterećenje za trgovca javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru, značaj saobraznosti u konkretnom slučaju i da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.
Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi trgovac.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe
na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. Smart Cart će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
Garancija
Garancija je svaka izjava kojom njen davalac daje obećanje u vezi sa robom, i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom.
Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke iz garancije, navedene na jasan i čitljiv način, lako razumljivim jezikom, a naročito podatke o:
1) pravima koja potrošač ima na osnovu ovog zakona i da garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača koja proizilaze iz zakonske odgovornosti trgovca za nesaobraznost robe ugovoru;
2) nazivu i adresi davaoca garancije;
3) nazivu i adresi trgovca ako on nije istovremeno i davalac garancije;
4) datumu predaje robe potrošaču;
5) podatke koji identifikuju robu (model, tip, serijski broj i sl.);
6) sadržini garancije, uslovima i postupku ostvarivanja prava iz garancije;
7) trajanju garantnog roka i prostornom važenju garancije.
Davalac garancije je dužan da na zahtev potrošača izda garantni list, koji se po pravilu sačinjava u pisanom obliku, na papiru.
Ukoliko se potrošač saglasi, garantni list se može izdati i u elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa koji je dostupan potrošaču.
Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.
Garancija se ostvaruje u odnosu sa trećim licem i prema uslovima koji su propisani od strane trećeg lica. Garancija se stiče prijavljivanjem kod trećeg lica, pri čemu se isključuje bilo kakva odgovornost Smart Cart po osnovu garancije
VANSUDSKO REŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za
vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.
Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
• U potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
* Za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
• na neposredne pregovore između potrošača i trgovca
• na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
• u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
5. Izjava o zaštiti privatnosti i prikupljanju ličnih podataka korisnika i njihovom korišćenju
Polisa privatnosti
Naše obaveze u očuvanju privatnosti korisnika
SMART CART se zalaže za očuvanje principa privatnosti u sakupljanju, korišćenju i zaštiti korisničkih informacija. U skladu sa ovim opštim načelima :
– Dostavlja obaveštenja korisnicima po ustaljenoj praksi.
– Omogućava izbor na koji način će se podaci koristiti u marketinške svrhe.
– Obezbeđuje mogućnost ažuriranja ili promene podataka.
– Ograničava dostupnost vaših informacija.
– Omogućava kontakt u vezi pitanja koja su vezana za zaštitu privatnosti.
Velika pažnja je usmerena ka čuvanju ličnih informacija, u skladu sa postojećim zakonima o privatnosti i u skladu sa internim standardima i praksi.
Politika zaštite privatnosti SMART CART
„U ime SMART CART obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni
za obavljanje posla. Svi zaposleni u SMART CART odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti”.
Ova politika opisuje informacije i praksu o zaštiti privatnosti koja se primenjuje na veb stranici https://glorysmile.rs/ i svim drugim lokacijama, prilikama i dešavanjima na kojima se prikupljaju informacije od strane SMART CART ili u njegovo ime. Kada nam prosledite Vaše lične informacije, pristajete na praksu korišćenja informacija na način kako je to opisano u ovoj polisi.
Primenjivost ove polise ne važi na veb stranicama van domena SMART CART, a kojima se pristupa sa SMART CART veb stranice putem veza-linkova ka drugim internet prezentacijama koje su u vlasništvu trećeg lica. Želimo da Vas potstaknemo da pročitate polise o zaštiti privatnosti ovih drugih internet stranica kako bi saznali na koji način oni sakupljaju, koriste, razmenjuju i obezbeđuju Vaše podatke.
Tipovi prikupljanih informacija
Informacije koje SMART CART može prikupljati su:
– Vaše kontakt informacije (ime, prezime, poštanska i e-mail adresa, broj telefona)
– Informacije za isporuku (adresa za isporuku)
– Informacije ličnog izbora (lista željenih proizvoda, komentari o ponuđenim proizvodima)
Prikupljanje informacija
U toku kupovine ili tokom korišćenja naših servisa ili usluga, možemo Vam zatražiti Vaše lične informacije. To se može desiti u sledećim slučajevima:
– prilikom onlajn registracije korisničkog naloga
– pri kupovini proizvoda
– korišćenjem nekog servisa ili usluge
– pri dostavi
– učestvovanjem u nagradnim igrama, poklonima, anketama i istraživanjima
– uspostavljanjem kontakta preko veb stranica
– učestvovanjem u drugim aktivnostima na SMART CART veb stranici
Korišćenje informacija
Prikupljene informacije se koriste u sledećim slučajevima:
– popunjavanje formi u zahtevima za informacijama
– obezbeđivanje i pružanje korisničkih servisa
– organizacija i administracija nagradnih igara, poklona, anketa i istraživanja
– ponuda novih proizvoda i servisa
– poboljšanje efektivnosti naših veb stranica, marketinških aktivnosti, servisa i ponude
– sprovođenje istraživanja i analiza
– slanje informacija u marketinške svrhe
– obavljanje drugih poslovnih aktivnosti
Prikupljanje informacije o drugim ili od drugih osoba
Ukoliko nam dostavite informaciju o drugim osobama ili ako druge osobe dostave informacije o Vama, iste će biti korišćene striktno u svrhe za koje su i dostavljene. Kao primer ovog tipa informacija možemo da navedemo adresu prijatelja na koju će biti dostavljena porudžbina ili e-mail adresa prijatelja koja je zabeležena preko opcije “preporučite prijatelju” ili preko nekih drugih opcija.
Prosleđivanje ličnih informacija
SMART CART ne prodaje i ne iznajmljuje Vaše lične podatke trećim licima.
Mogućnost ne prihvatanja marketinških aktivnosti
Jednom kada prikupimo vaše podatke, možemo Vam poslati marketinška obaveštenja koja sadrže povoljne ponude, promocije, prodajne akcije i ostale sadržaje. U svakom trenutku imate opciju ne prihvatanja budućih marketinških obaveštenja sa našeg sajta.
Za prestanak primanja marketinških obaveštenja, molimo Vas da preduzmete neku od sledećih opcija:
– Sledite uputstva za odjavu u primljenim marketinškim obaveštenjima koja su poslata sa naše strane.
– Preko broja telefona +381 65 9928 176
– Putem slanja e-maila na adresu glorysmile.serbia@gmail.com sa nazivom odjava.
– Putem poštanske adrese :
Đorđa Rajkovića, 21000 Novi Sad
Pri slanju e-maila ili poštanskog pisma, molimo Vas da upišete svoje puno ime i prezime, adresu, broj telefona, e-mail adresu i da specifično naznačite koji tip marketinškog oglašavanja (n.p.r. e-mail, direktna poštanska pisma ili telefonske pozive) ne želite da dobijate. Na taj način će biti osigurana Vaša identifikacija u našem sistemu kako bi uspešno procesirali Vaš zahtev.
SMART CART će preduzeti neophodne korake kako bi implementirali Vaš zahtev za prestanak dobijanja marketinških obaveštenja. Molimo Vas da notirate da zbog obrade podataka, poštanskih i sistemskih rokova, ova procedura može potrajati 8 radnih dana za e-mail poruke i 6 nedelja za direktno slanje pošte. Dok ova promena ne stupi na snagu, moguće je da ćete u tom periodu i dalje dobijati naša marketinška obaveštenja.
Takođe treba notirati da i kada se odjavite od prijema marketinških obaveštenja, moguće je da ćete i dalje dobijati poslovna obaveštenja kao što su potvrde o naručivanju robe, informacije o povraćaju robe ili ostala obaveštenja koja se tiču SMART CART.
Obezbeđivanje sigurnosti za lične podatke
Prilikom kupovine putem interneta primenjuju se mere bezbednosti i razumne predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba i neovlašćeni pristup Vašim ličnim podacima koji su pod našom kontrolom. SMART CART ne može da osigura ili garantuje sigurnost bilo kog podatka koji se prosleđuje putem elektronske pošte, tako da to radite na sopstvenu odgovornost.
S obzirom da je sigurnost Vaših ličnih podataka visok prioritet, preduzet je određen broj akcija kako bi omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Web stranice SMART CART koriste tehnologiju enkripcije, kao što je Secure Sockets Layer (SSL), kako bi se zaštitili Vaši lični podaci tokom transfera podataka. SSL vrši enkripciju podataka iz porudžbine, kao što su Vaše ime, prezime i adresa.
Kako bi podigli nivo sigurnosti, prilikom kreiranja korisničkog naloga na našim Web stranicama, potrebno je da odaberete ličnu šifru koja bi trebalo da sadrži od 6 do 30 slovnih karaktera uključujući kombinaciju i slova i brojeva. Lično ste odgovorni za očuvanje tajnovitosti vaše šifre ili podataka o korisničkom nalogu.
Korišćenje Internet kolačića (Cookies), ostalih tehnologija i trećih lica za prikupljanje podataka
Internet kolačić je mala datoteka koju veb stranica ili e-mail poruka šalje Vašem Internet čitaču, koji ga onda može sačuvati na Vašem hard disku. Naše veb stranice i e-mail poruke koriste Internet kolačiće kako bi maksimalno personalizovali proceduru kupovine na našim veb stranicama. Kolačić simulira neprekidnu konekciju. Oni omogućavaju čuvanje informacija o Vašim podešavanjima i sesijama i dozvoljava pristup veb stranicama bez ponovne personalizacije.
Veb čitač (browser) se može podesiti da ne prihvata Internet kolačiće. U tom slučaju ćete biti u mogućnosti da gledate naše veb stranice, ali nećete moći da kreirate korisnički nalog ili da napravite porudžbinu.
Naš veb server automatski sakuplja informacije kao što su adresa (URL) veb stranice sa koje ste došli, koje stranice ste posetili na našoj Internet prezentaciji, koji veb čitač koristite za pregled naših veb stranica i ostale statističke podatke koji nam pomažu da shvatimo i razumemo kako posetioci koriste naše veb stranice.
Veb stranice SMART CART koriste servise koje obezbeđuju treća lica i koja u naše ime, putem interneta, analiziraju saobraćaj i posećenost naših Web stranica. Na taj način mogu biti prikupljane anonimne informacije o Vašim posetama našim Web stranicama i Vašoj interakciji sa našim oglašavanjima. Za te potrebe se mogu koristiti tehnologije slične onima koje smo opisali u prethodnim pasusima, kako bi se izmerila efikasnost oglašavanja i e-mailova.
Ažuriranje ličnih podataka
SMART CART želi da Vaši lični podaci budu tačni i kompletni. Obezbedili smo nekoliko različitih metoda za ažuriranje istih.
Ako ste kreirali korisnički nalog na SMART CART veb stranici, možete ažurirati Vaše podatke nakon prijave.
1.Pozovite naš broj telefona: +381 65 9928 176 .Pošaljite zahtev na e-mail: glorysmile.serbia@gmail.com
3.Pošaljite zahtev na poštansku adresu:
Đorđa Rajkovića 29, 21000 Novi Sad
U slučajevima da šaljete e-mail ili poštansko pismo, molimo Vas da obezbedite aktuelne informacije i promene koje želite da budu napravljene.
Sakupljanje informacija od dece
SMART CART neće svesno ili namerno sakupljati lične podatke od dece putem Interneta, koja su mlađa od 13 godina. Zalažemo se za zaštitu prava dece na internetu.
Kontakt
Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu
podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15,
11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.
Ukoliko imate pitanja ili pritužbe koje se tiču privatnosti i sigurnosti Vaših podataka, ili ukoliko imate saznanja ili sumnju o narušavanju privatnosti ili sigurnosti, molimo Vas da nas kontaktirate na neki od sledećih načina:
1.Pozovite naš broj telefona: +381 65 9928176
2.Pošaljite zahtev na e-mail: prodaja@glorysmile.rs
3.Pošaljite zahtev na poštansku adresu:
Đorđa Rajkovića 29, 21000 Novi Sad
6. Zaštita poverljivih podataka o transakciji prilikom onlajn kupovine
Prilikom kupovine u internet prodavnici SMART CART poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najaktuelnije tehnologije.