Uslovi korišćenja i Politika privatnosti

Ovotaris DOO (Nebojša Pavlović PR TRGOVINA OVOTARIS DOO Pančevo) je pravno lice registrovano pri Agenciji za privredne registre sa matičnim br. 21226491, PIB: 109700896 i šifrom delatnosti br. 4791. Nalazi se na adresi Kudeljarski Nasip Prva 124g u Pančevu, Republika Srbija. Telefon za kontakt: 066221010, email: glorysmile.serbia@gmail.com

Ovim Opštim uslovima prodaje i poslovanja utvrđuju se uslovi za korišćenje usluga onlajn prodavnice za fizička i pravna lica, kao i lica koja su zaključila ugovor u korist trećeg.


OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA ONLAJN PLATFORME OVOTARIS DOO

UVODNE ODREDBE

Definisanje Veb stranica OVOTARIS DOO:

https://glorysmile.rs/ je adresa na koju se odnose sledeće odredbe. U slučaju akcija koje se dešavaju izvan ove veb adrese OVOTARIS DOO ne snosi odgovornost.


Opšti uslovi

Opšti uslovi korišćenja usluga OVOTARIS DOO su obavezujući za obe ugovorne strane i primenjuju se na sve njihove međusobne ugovorne odnose, osim ukoliko posebnim ugovorom OVOTARIS DOO i korisnika nije izričito ugovoreno drugačije.

OVOTARIS DOO je obavezna da opšte uslove kao i eventualne izmene istih učini javno dostupnim na internet stranicama OVOTARIS DOO: https://glorysmile.rs/


PRAVA INTELEKTUALNE SVOJINE

Svi materijali u video formatu, kao i dokumenta, fotografije, ilustracije i žigovi i drugo, koji su objavljeni na ovoj platformi su u vlasništvu OVOTARIS DOO.

Sadržaj iz gornjeg stava ne može se koristiti ili mu se menjati integritet bez dozvole OVOTARIS DOO.

Korišćenje bilo kojeg dela ove veb stranice u komercijalne svrhe ili njegovo uklapanje u bilo koju drugu publikaciju ili veb stranicu je strogo zabranjen bez dozvole OVOTARIS DOO.


Rešavanje sporova i nadležnost suda

Ugovorne strane su saglasne da će sve eventualne nesuglasice povodom tumačenja i primene ovih Opštih uslova i zaključenih Ugovora rešavati dogovorno mirnim putem.

U slučaju eventualnog spora koji može nastati povodom ovih opštih uslova i drugih ugovora, ugovorne strane određuju nadležnost suda u Novom Sadu, kao i merodavno pravo Republike Srbije.


1. Opis načina isporuke i plaćanje robe

Ukoliko određeni proizvod nije dostupan na stanju ili određena varijacija proizvoda OVOTARIS DOO ima pravo da otkaže porudžbinu i o tome obavesti kupca putem emaila.

Isporuka u Srbiji:

Dostava se vrši City Express kurirskom službom koja je logistički partner za Ovotaris DOO i plaćanje se vrši direktno kuriru prilikom dostave i može da traje do 10 radnih dana od dana kreiranja narudžbine.

Isporuka za inostranstvo:

Isporuka je moguća za bilo koju državu na svetu po važećem cenovniku za DHL uslugu o kojoj će kupac biti obavešten pre slanja.

Taksa na uvoz, carina:

U pojedinim državama moguće je da će carinska uprava tražiti plaćanje takse na uvoz. Ovi propisi variraju od države do države i savetujemo Vas da se raspitate da li to važi u vašem slučaju. Takse na uvoz su nepredvidljive i zavise od slučaja do slučaja i države prijema i njihovih lokalnih zakona. Trošak takse pada uvek na teret kupca. Imajte u vidu da vaša lokalna carina može tražiti od vas da platite dodatne uvozne dažbine. Savetujemo vam da se o tome konsultujete sa carinskim organima u vašoj zemlji.

“Please keep in mind that the shipment may be subject to your local customs import taxes. For more information on that, please contact your local customs office.”


Izjava o PDV-u

PDV nije uračunat u cene naših proizvoda zato što OVOTARIS DOO nije obaveznik PDV-a po članu 33.


Prikaz troškova isporuke u narudžbini

Troškovi isporuke iznose fiksno 380 dinara za Srbiju i ne naplaćuju se za narudžbine veće od 2600 dinara.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).


NAČIN PLAĆANJA

Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na sledeći način:

  • Plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
  • Uplatom na bankovni račun

Plaćanje pouzećem:

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.

Želimo Vam uspešnu kupovinu.


2. Rokovi dostave

2.1 Procena roka za isporuku robe

Nakon slanja narudžbine u e-Prodavnici, za isporuku robe potrebno je:

  • Porudžbine iz Srbije:
    Isporuka kurirskom službom – 1 do 10 radnih dana, u zavisnosti od vremena porudžbine i adrese isporuke
  • Porudžbine iz inostranstva:
    Do 23 radna dana od dana narudžbine.

3. Povraćaj robe

Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije kada je proizvod stigao oštećen ili sadržaj pakovanja nije adekvatan. OVOTARIS DOO garantuje povraćaj novca kupcu shodno ishodu reklamacionog procesa.

Više o uslovima reklamacija pogledajte pod reklamacije. Kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini shodno reklamacionom procesu datom na sajtu OVOTARIS DOO.

4. Reklamacije u garantnom roku

Reklamacije je moguće podneti isključivo u sledećim slučajevima:

  • kada je isporučeni proizvod oštećen,
  • kada je nekompletan,
  • kada ne odgovara specifikaciji narudžbine.

Reklamacije se šalju na e-mail adresu: glorysmile.serbia@gmail.com.
Nakon prijema, reklamacija će biti razmotrena u roku od 10 radnih dana, a kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog postupka.

Nesaobraznost

Trgovac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Roba je saobrazna ako:

  • odgovara opisu datom od strane trgovca,
  • ima svojstva prikazana kao uzorak ili model,
  • odgovara za posebnu upotrebu ako je trgovcu poznata,
  • zadovoljava kriterijume redovne upotrebe za robu iste vrste,
  • odgovara kvalitetom i funkcionisanjem onome što potrošač može da očekuje.

Trgovac odgovara za nesaobraznosti koje su postojale u trenutku prelaska rizika na potrošača, kao i za one koje su posledica nepravilnog pakovanja, instalacije ili nedostataka u uputstvu.
Ne odgovara ako je potrošaču bilo poznato da roba nije saobrazna ili ako je uzrok nesaobraznosti u materijalu koji je kupac obezbedio.

Prava potrošača

U slučaju nesaobraznosti, potrošač ima pravo da:

  • zahteva popravku ili zamenu,
  • traži umanjenje cene,
  • raskine ugovor (ako nije moguće otkloniti nesaobraznost).

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci, pretpostavlja se da je postojala i u trenutku isporuke.
Trgovac je odgovoran za nesaobraznosti koje se pojave u roku od dve godine od dana prelaska rizika.
Svi neophodni troškovi za dovođenje robe u stanje saobraznosti (materijal, rad, transport) snosi trgovac.

Ukoliko je nesaobraznost neznatna, potrošač ne može raskinuti ugovor.

Po isteku zakonskog roka od dve godine, kupac samostalno snosi troškove slanja i servisa. Smart Cart će pomoći kupcima da pronađu ovlašćeni servis, ali ne snosi odgovornost za troškove.


5. Politika privatnosti i zaštita podataka

SMART CART poštuje vašu privatnost i posvećen je zaštiti ličnih podataka korisnika.

Osnovni principi:

  • Transparentnost u načinu prikupljanja i korišćenja podataka,
  • Omogućavanje korisnicima da odluče o marketinškoj komunikaciji,
  • Pristup podacima samo zaposlenima kojima su podaci neophodni za rad,
  • Mogućnost izmene, ažuriranja i brisanja podataka.

Prikupljaju se isključivo podaci neophodni za poslovanje i unapređenje korisničkog iskustva, a politika zaštite podataka se primenjuje isključivo na sajtu https://glorysmile.rs i u svim situacijama u kojima SMART CART direktno upravlja prikupljanjem informacija.

Prikupljaju se sledeći podaci:

  • Ime i prezime,
  • Kontakt informacije (e-mail, broj telefona, adresa),
  • Informacije o isporuci i ličnim preferencijama.

Način prikupljanja:

  • Online registracija,
  • Kupovina proizvoda,
  • Učešće u nagradnim igrama ili anketama,
  • Kontakt preko sajta.

Korišćenje podataka:

  • Isporuka proizvoda,
  • Organizacija nagradnih igara i istraživanja,
  • Pružanje korisničke podrške,
  • Marketinške aktivnosti (uz saglasnost korisnika),
  • Unapređenje ponude i usluga.

Deljenje podataka:

Lični podaci se ne prodaju, ne iznajmljuju i ne dele sa trećim licima, osim u zakonom predviđenim slučajevima.

Odbijanje marketinških poruka

U svakom trenutku možete se izjasniti da ne želite da primate marketinška obaveštenja putem:

  • opcije za odjavu u samom e-mailu,
  • poziva na broj: +381 66 221 010,
  • slanja e-maila na: glorysmile.serbia@gmail.com sa naslovom „Odjava“,
  • slanjem pošte na adresu:
    Kudeljarski Nasip Prva 124g, 26000 Pančevo